26.09.2017
UkraineEnglish (United Kingdom)

Тепер на сайті

Сейчас 14 гостей онлайн

Украинская Баннерная Сеть
Вчимо та виховуємо

Мукачівський аграрний коледж – це навчальний заклад добре знаний в області як такий, що готує спеціалістів-аграріїв. Разом з тим студенти коледжу мають змогу завершити курс загальноосвітньої підготовки. Над цим завданням працюють викладачі відповідних дисциплін. Це фахівці, чий педагогічний талант спирається на ґрунтовну методичну основу. Вони здатні наповнити урок глибоким навчальним змістом, запропонувати нестандартні шляхи аналізу на перетині різних видів наук і мистецтв. Викладачі наполегливо працюють над підвищенням свого фахового рівня, педагогічної майстерності,обмінюються набутим досвідом.
Вже традиційно  в коледжі проводяться тижні предметних циклових комісій – одна із форм обміну педагогічним досвідом. З 21 по 25 листопада в коледжі проходив черговий тиждень філологічних та природничо-математичних дисциплін.

Конкурс ім.ЯцикаТиждень вразив насамперед розмаїттям методичним прийомів, прагненням викладачів показати як навчальну, так і виховну роботу. Розпочався тиждень виставкою стінгазет, в яких студенти І курсів під керівництвом молодих викладачів продемонстрували зацікавленість загальноосвітніми дисциплінами та виявили свої творчі здібності. Приємно відзначити, що молоді викладачі (Мотринець М.І., Мешко К.І., Сабов Н.М., Луца М.В., Хоруженко Є.В., Дзямко Т.В.), які тільки розпочинають свій професійний шлях у нашому навчальному закладі, активно долучилися до проведення тижня.
До складу циклових комісій філологічних та природничо-математичних дисциплін входять здебільшого досвідчені викладачі:Крижанівська Н.Л., Чорі А.В., Грегірчак Н.С., Попович В.І., Кепенач Н.П., Феделеш Н.Й., Маргітич З.Ю.,  Біляк О.В., Улинець А.Ю. Це практики з великої літери, які здатні налаштувати аудиторію на ефективну роботу, зацікавити нею. Саме заради досягнення цієї мети викладач фантазує, вигадує, шукає шляхи оптимальної подачі матеріалу, створює свою методичну партитуру уроку,  вдається до різноманітних прийомів.
Відрадно, що викладачі стали більше використовувати сучасні технології: групові форми, дослідницькі завдання, тести. Комп'ютер перестав бути  «агресивною технологією», він органічно увійшов у щоденну практику викладачів і студентів. Саме поєднання таких сучасних технологій було продемонстровано під час відкритих заходів.
Варто зауважити, що викладачі загальноосвітніх дисциплін завжди пам'ятають, що кінцевою метою навчання в коледжі є отримання фаху. Тому на заняттях  використовуються такі прийоми і методи, які б сприяли формуванню певних професійних навичок. Заняття з української мови за професійним спрямуванням та лабораторне заняття з дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку» мали на меті  сформувати практичні навички, необхідні у майбутній роботі бухгалтера.Переможниця конкурсу декламантів
Важливою ланкою педагогічної роботи є  виховання та формування свідомості молодої людини. Тому своє завдання викладачі загальноосвітніх дисциплін вбачають у формуванні гармонійно розвиненої, національно свідомої особистості, яка є носієм національної культури, відчуває відповідальність за збереження своєї мови, літератури, культури , своєї національної ідентичності в сучасному глобалізованому просторі. Допомогти молодій людині зберегти своє національне єство і те своє, українське, за що боролись десятки поколінь протягом багатьох століть –  такою була мета проведення  І туру Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, переможцем якого стала студентка першого курсу туристичного відділення Мисло Іванна; конкурсу декламаторів «Я пишаюся тим, що я українець», переможцем якого стала студентка другого курсу туристичного відділення Мангур Мар'яна; літературного вечора-портрета, присвяченого пам'яті О. Олеся «З журбою радість обнялась»; уроку літератури, присвячений вивченню новелістики Василя Стефаника.
Варто зауважити, що надметою освіти є набуття студентами таких знань і навичок, що сприяють реалізації особистості в ринковому середовищі – гнучкого, критичного, допитливого мислення, уміння бачити за фактами явище, за деталями – головне, аналізувати, синтезувати. Тому в останній день тижня було проведено інтелектуальну гру «Ерудит коледжу 2011», під час якої студенти-першокурсники змогли  продемонструвати свій інтелектуальний рівень з загальноосвітніх дисциплін, виявити інтуїцію, логіку, задіяти свій допитливий розум. Заслужену перемогу в напруженій і динамічній грі отримала студентка бухгалтерського відділення Сливка Наталія.
Пізнавальною і корисною для студентів була виховна година на тему :«За здоровий спосіб життя», яку провела  Жабко О.Г. з студентами туристичного відділення.
Тиждень є своєрідним підсумком навчальної та виховної роботи. Разом з тим, він, мов лакмусовий папірець, здатен показати як плюси, так і мінуси у роботі педагога. Тому викладачі циклових комісій будуть намагатися і надалі працювати так, щоб їх робота була активною, творчою та відповідала сучасним вимогам.



Голови циклових комісій
філологічних і природничо-математичних дисциплін
Феделеш Н. Й
Маргітич З. Ю

 

Додаткова та корисна информація